פשוט מאד! ראית נעל שאהבת? עכשיו כל מה שצריך זה לבחור צבע ומידה וללחוץ על "הוספה לסל". ניתן לצפות במוצרים שהוספת לסל או לפנות ישירות לקופה באמצעות אייקון השקית, שנמצא בחלק העליון של האתר.
פשוט מאד! ראית נעל שאהבת? עכשיו כל מה שצריך זה לבחור צבע ומידה וללחוץ על "הוספה לסל". ניתן לצפות במוצרים שהוספת לסל או לפנות ישירות לקופה באמצעות אייקון השקית, שנמצא בחלק העליון של האתר.
המידות המוצגות באתר הן מידות אירופאיות סטנדרטיות (ממש כמו בחנות נעליים רגילה). אנחנו נעדכן במידת האפשר האם הגודל תואם למידה הסטנדרטית (True to size) ונמליץ לך איזו מידה לקחת ביחס למידה הרגילה שלך.
קיבלת את הנעליים והמידה לא טובה? אין בעיה, אנחנו נחליף לך את הנעליים בקלות באמצעות שירות ההחלפות שלנו – כל המידע בעמוד משלוחים והחזרות.
כן, אנחנו שומרים על רמת מחירים זהה בכל הרשת, בכדי לאפשר לך לבחור בדרך הנוחה בשבילך לרכישת הנעליים – באתר או בחנויות.
אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי ליהנות מתהליך קנייה מהיר יותר – במהלך ההרשמה נבקש ממך מספר פרטים מזהים, שישמרו במערכת גם לקניות הבאות (אל דאגה, לא נעביר אותם לאף אחד). כמו כן, רק משתמשים רשומים יכולים להצטרף למועדון שלנו ולקבל 7% הנחה בכל רכישה.
בכדי להירשם לאתר בפעם הראשונה יש ללחוץ על "התחברות" בחלק העליון של המסך. בחלונית שתפתח יש לגשת ללשונית "פעם ראשונה?", שם ניתן לבחור האם לבצע רישום מהיר באמצעות הפייסבוק או להירשם עם שם, סיסמה ופרטים אישיים.
לא, אין חובה להירשם לאתר כדי לקנות אצלנו, ניתן לבחור בתהליך ההרשמה ב"המשך כאורח/ת" כדי להמשיך בקנייה ללא הרשמה.
בכל מקרה, אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי ליהנות מתהליך קנייה מהיר יותר – במהלך ההרשמה נבקש ממך מספר פרטים מזהים, שישמרו במערכת גם לקניות הבאות (אל דאגה, לא נעביר אותם לאף אחד). כמו כן, רק משתמשים רשומים יכולים להצטרף למועדון שלנו ולקבל 7% הנחה בכל רכישה.
ככל הנראה הפריט אזל מהמלאי ולכן תופיע על התמונה שלו תווית "אזל המלאי". במצב זה יש לשער כי הפריט אזל מכל הרשת אבל אפשר לנסות שוב מאוחר יותר.
לאחר סיום הרכישה יופיע מסך אישור עם מספר ההזמנה שלך ובמקביל ישלח אליך מייל אוטומטי עם אישור פרטי ההזמנה. אנחנו ממליצים לך לעבור על ההזמנה ולוודא שכל הפרטים נכונים – הטלפון שלך, הכתובת ופרטי ההזמנה.
בנוסף, ניתן לראות את כל הרכישות שביצעת באתר תחת "החשבון שלי".
לא קיבלת אישור הזמנה או מייל? יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, שפועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ\טלפון – 03-5621235 כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.
הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם בדיוק אזל המוצר או אחד המוצרים שבחרת מהמלאי. במקרים אלו מומלץ לחזור אל סל הקניות, בו ניתן יהיה לראות איזה מהמוצרים אזל ולנסות שנית במידת הצורך.
כמו כן, יופיע לך מספר הזמנה איתו ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו במידת הצורך. אנחנו עובדים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ\בטלפון 03-5621235. כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.
שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור לך – אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ\בטלפון 03-5621235. כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.
אנחנו מציינים בעמודי המוצר את המרכיבים שלו אבל אם ישנה רגישות ספציפית לחומר מסוים מומלץ לבדוק איתנו – אנחנו נוודא מול היצרן שאין שימוש בו.
באתר שופרא ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי.
אין אפשרות לרכישה באמצעות Paypal, מזומן, העברה בנקאית או צ'קים.
כמובן! אנחנו מאפשרים תשלומים ללא ריבית לפי הפירוט הבא:
4 תשלומים ברכישה בסכום של עד 1000 ₪ (כולל).
6 תשלומים ברכישה בסכום של 1001 ₪ ומעלה.
החיוב על ההזמנה יתבצע באופן אוטומטי בעת השלמת הרכישה. השלמת התהליך מותנה באישור חברת האשראי על החיוב, במידה ולא יתקבל אישור תחזיר אותך המערכת לעמוד הקניה ותתקבל הודעת שגיאה.
כן, אתר שופרא מאובטח לחלוטין וכל הפרטים שניתנים לנו על ידך נשארים חסויים ומאובטחים. שלב התשלום ומסירת פרטי האשראי מתבצע בתוך מערכת סליקה חיצונית ומאובטחת במיוחד, המותאמת לתקן PCI העולמי.
לא, אנחנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך. הסליקה באתר מבוצעת בעזרת מערכת חיצונית המותאמת לתקן PCI העולמי, בכדי להבטיח קנייה בטוחה וחסויה.
בשלב זה לא ניתן לממש זיכויים באתר אלא בחנויות שלנו בלבד. לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.
מועדון החברים של שופרא מקנה לך הטבות כל השנה – או הנחה של 7% ברכישת נעליים ותיקים או מבצעים יעודיים לחברים בלבד – בכל קנייה מקבלים הטבה (ההנחות עצמן יכולות להשתנות בכפוף לתנאי המבצע).
ההצטרפות למועדון של שופרא היא ללא עלות! לאחר סיום ההרשמה לאתר נציע לך להצטרף למועדון ונבקש ממך מספר פרטים אישיים הנדרשים לצירופך.
כמו כן, ניתן להצטרף למועדון גם בחנויות שלנו, בעת רכישת מוצר.
בכדי ליהנות מהנחת המועדון יש להירשם לאתר באמצעות הקלקה על "התחברות" בחלק העליון של המסך (או בעת מילוי הפרטים בתהליך הקניה). לאחר סיום ההרשמה יפתח חלון ובו נבקש ממך מספר פרטים מזהים כדי שנוכל לאתר אותך במערכת. לאחר הרישום הראשוני המערכת תזהה אותך בכל חיבור לאתר וההנחה תינתן לך באופן אוטומטי בעת סיכום התשלום בקופה.
המערכת לא הצליחה לזהות אותך? אל דאגה, ניתן לבצע רישום חדש למועדון ואנחנו כבר נצליב את הפרטים אצלנו. בכל מקרה, הזכאות להנחה היא כבר מהקניה הראשונה שלך באתר.
המשלוחים שלנו מתבצעים בטווח של עד 7 ימי עסקים ממועד הרכישה (לא כולל יום ההזמנה, סופי שבוע, ערבי חג וחג).
בעת חגים או מבצעים מיוחדים זמן האספקה עלול להתארך מעט מעבר לרגיל.
בישובים מרוחקים ובישובים מעבר לקו הירוק זמן האספקה עלול להיות מעט ארוך יותר.
ביום הגעת המשלוח תשלח לך הודעת SMS עם טווח השעות בהן צפוי השליח להגיע וניתן יהיה ליצור איתו קשר. השליחים עובדים בימים א'-ה', בשעות 8:00-20:00, לכן מומלץ להזמין את המשלוח למקום בו יהיה נוח לך לקבל אותו בשעות אלו.
איסוף עצמי מסניף תוך 5 ימי עסקים ויש להמתין להודעת SMS מאיתנו ולא להגיע לסניף מיד.
המשלוחים שלנו באתר הם בחינם, לכל רחבי הארץ.
זמנית, לא יתאפשר איסוף עצמי מהסניפים.
כן, בעת מילוי הפרטים בעמוד הקופה אפשר לבחור באיסוף עצמי מאחד הסניפים שלנו ברחבי הארץ.
החבילה תגיע לסניף תוך 5 ימי עסקים – יש להמתין להודעת SMS מאיתנו ולא להגיע לסניף מיד.
אם הפריט שהגיע אינו במידה שלך או שאינו מתאים לך ניתן להחליפו בקלות. ברשותך שתי אפשרויות להחלפה של פריטים:
החלפה עצמאית של צבע/מידה דרך האתר, ללא עלות – אפשר לבצע החלפה ראשונה של מידה או צבע באמצעות עמוד "ההזמנות שלי" באזור האישי. לאחר קבלת אישור ההחלפה באתר, שליח יביא את הזוג החדש ויאסוף ממך את הזוג הישן, בתוך 7 ימי עסקים.
החלפת דגם או מוצר פגום –דרך שירות הלקוחות, יש להכין את מספר ההזמנה (או הטלפון) ושם הדגם אותו תרצי/ה לקבל.
החלפת דגם, מידה או צבע באחד מסניפי שופרא, ללא תשלום – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב. יש לתאם את ההחלפה עם שירות הלקוחות, בכדי שנוכל לשמור עבורך את המוצר החדש בסניף.
החל מההחלפה השנייה לעסקה, יגבה ממך סכום של 20 ₪ על כל משלוח.
שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, כאשר עדיף לשלוח לנו הודעה למייל contact@shoofra.co.il או בוואטסאפ/טלפון 03-5621235 – ולציין את מספר ההזמנה ו/או הטלפון, המוצר שמחזירים וזה שמבקשים במקומו.
החזרה תתאפשר בתוך 14 ימים ממועד קבלת המשלוח, למוצר שלא נעשה בו שימוש והתקבל באריזה המקורית שלו בצירוף חשבונית הקנייה (בבקשה בתוך שקית או אריזה סגורה אחרת שתשמור על המוצר בזמן המשלוח). החזרת הפריט תאפשר לך לקבל זיכוי כספי מלא, זיכוי לחנויות הרשת או החלפה. בשלב זה, לא ניתן לממש זיכוי באתר אלא בחנויות בלבד.
ברשותך שתי אפשרויות להחזרה של מוצרים:
1. החזרת המוצר לאחד מסניפי שופרא, ללא תשלום – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.
2. באמצעות חברת המשלוחים של שופרא, בתשלום של 20 ₪ (שלא יוחזרו בכל מקרה) – יש לתאם את ההחזרה עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר או לשלוח לנו הודעה למייל contact@shoofra.co.il ולציין את מספר ההזמנה ו/או הטלפון ואת המוצר שמחזירים. אפשר גם בוואטסאפ/בטלפון: 03-5621235 (אנחנו עובדים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00).
– יש להכניס בבקשה את הקופסה חזרה לשקית או לאריזה סגורה אחרת, כדי לשמור עליה בזמן המשלוח ולהדביק את מדבקת ההחזרה המצורפת לחשבונית. אין לשלוח את החבילה בדואר אלא ליצור איתנו קשר לתיאום ההחזרה.
– ברגע שהפריט יחזור אלינו נתקשר כדי לזכות אותך – זה לוקח כשבועיים (בימים שבשגרה).
*ברכישה בסניפים אנחנו נותנים החזר כספי על פי תקנות הגנת הצרכן – תוך 2 ימי עסקים מיום הקנייה. מעבר לכך, אפשר להחזיר מוצרים עבור זיכוי לחנויות (תוך 14 ימים ממועד הקנייה או 7 ימים בסייל).
כן, ניתן להחזיר או להחליף מוצרים שנרכשו באתר בכל אחד מהסניפים שלנו ברחבי הארץ, ללא עלות. לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.
יש להביא לסניף את הנעליים באריזה המקורית שלהם עם החשבונית שצורפה למשלוח.
כן, ניתן להחזיר גם מוצרים בסייל, תוך 14 ימים (שבועיים קלנדריים) ממועד קבלת המשלוח.
יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, שישמחו לעזור לך – אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ\בטלפון 03-5621235. כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.
ביטול העסקה לפני שהפריט יצא מהמחסנים שלנו יזכה אותך במלוא התשלום ששילמת באתר.
ניתן להחזיר או להחליף מוצר שרכשת באתר, תוך 14 ימים ממועד קבלת המשלוח. במידה ומדובר בפריט בסייל יש להחזיר את המוצר תוך 7 ימים. ניתן להחזיר מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית שלהם ובצירוף חשבונית הקנייה. ניתן להחזיר פריטים לסניפי שופרא (ללא תשלום) או באמצעות חברת המשלוחים שלנו (בתוספת 20 ₪ שלא יוחזרו בכל מקרה).
החזרה שתעמוד בכל התנאים הללו תאפשר לך לקבל זיכוי כספי מלא, זיכוי לחנויות הרשת או החלפה. בשלב זה, לא ניתן לממש זיכוי באתר אלא בחנויות בלבד.
זיכוי כספי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בתוך שבועיים ממועד קבלת הפריט בשופרא.
*ברכישה בסניפים אנחנו נותנים החזר כספי על פי תקנות הגנת הצרכן – תוך 2 ימי עסקים מיום הקנייה. מעבר לכך, אפשר להחזיר מוצרים עבור זיכוי לחנויות (תוך 14 ימים ממועד הקנייה או 7 ימים בסייל).
כביסה או ניקוי בעזרת מגבונים עלולים להרוס את מבנה הנעליים ואת הצורה שלהן בצורה בלתי הפיכה (אפילו לכאלו העשויות מ-100% בד).
לפני ניקוי של נעליים מומלץ להתייעץ עם שירות הלקוחות, בכל אחד מהערוצים הזמינים.
לתשומת לבך: שירות התיקונים שלנו אינו תקף לנעליים שכובסו.
1. על מנת לשמור על הנעליים לאורך זמן, מומלץ להקפיד לאחסן נעליים בקופסא או ארון יעודיים.
לא כדאי להשאיר נעליים חשופות למשך זמן רב לשמש, כאשר גם אחסון במקום רטוב או גשם אינם מומלצים או זמן ממושך בתא המטען של רכב לדוגמא.
2. נעלי זמש – אין לנגב עם מגבון או כל דבר רטוב אחר. ניתן להבריש בעדינות במברשת מיוחדת בלבד.
3. נעלי עור – ניתן להשתמש בחומרי ניקוי יעודיים כמו ווקס ואחרים, מומלץ להתייעץ איתנו לפני השימוש. אין להרטיב את העור בכל מקרה.
אנחנו מספקים שירות תיקונים על הנעליים, אשר תקף למשך חצי שנה ממועד הקנייה (3 חודשים בעודפים).
את הנעליים אפשר למסור לתיקון בכל אחד מהסניפים שלנו. אנחנו נבדוק ונשלים את הטיפול הדרוש תוך 10 ימי עסקים (החל מיום העסקים הבא).
לתשומת לבך: השירות אינו תקף על נעליים שכובסו.
יש שתי דרכים כדי לקנות כרטיס מתנה לחנויות הרשת:
לתשומת לבך: את הגיפטקארד אפשר לנצל בחנויות בלבד, כרגע לא ניתן להשתמש בו לקנייה באתר.
אפשר לנצל את הגיפטקארד על ידי הצגה של הקוד שלו באמצעות SMS, מייל או דף מודפס.
קודם כל – איזה כיף לך! הגיפט קארד שלנו תקף לשימוש בחנויות הרשת בלבד, כרגע לא ניתן לבצע באמצעותו רכישה באתר.
לרשימת הסניפים שלנו.
כביסה או ניקוי בעזרת מגבונים עלולים להרוס את מבנה הנעליים ואת הצורה שלהן בצורה בלתי הפיכה (אפילו לכאלו העשויות מ-100% בד).
לפני ניקוי של נעליים מומלץ להתייעץ עם שירות הלקוחות, בכל אחד מהערוצים הזמינים.
לתשומת לבך: שירות התיקונים שלנו אינו תקף לנעליים שכובסו.
1. על מנת לשמור על הנעליים לאורך זמן, מומלץ להקפיד לאחסן נעליים בקופסא או ארון יעודיים.
לא כדאי להשאיר נעליים חשופות למשך זמן רב לשמש, כאשר גם אחסון במקום רטוב או גשם אינם מומלצים או זמן ממושך בתא המטען של רכב לדוגמא.
2. נעלי זמש – אין לנגב עם מגבון או כל דבר רטוב אחר. ניתן להבריש בעדינות במברשת מיוחדת בלבד.
3. נעלי עור – ניתן להשתמש בחומרי ניקוי יעודיים כמו ווקס ואחרים, מומלץ להתייעץ איתנו לפני השימוש. אין להרטיב את העור בכל מקרה.
כן, לשופרא יש 18 סניפים ברחבי הארץ, כאן ניתן לצפות ברשימת הסניפים ולאתר את הסניף הקרוב.
משתמשים רשומים יכולים לעדכן את הפרטים האישיים שלהם – לשנות או להוסיף כתובת, מספר טלפון וכו'. בכדי לעשות זאת יש להתחבר לאתר ולאחר מכן לגשת ל"חשבון שלי", שמופיע מתחת לשם המשתמש שלך.
איזה כיף שהצטרפת אלינו!
בקרוב אצלך - הנחות,
מבצעים וחיבוקים.
רגע, לא נפגשנו כבר?
תעודת הזהות כבר
רשומה אצלנו באתר -
להמשך ההרשמה אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בעמוד צור קשר או בטלפון 03-5621235
אופס המלאי למוצר זה נמוך מהכמות המבוקשת.
כדאי להציץ בסל הקניות שלך, כנראה שהמוצר שכל כך אהבת כבר שם.