משלוחים חינם
שופרא  /  תקנון אתר ומועדון

תקנון אתר ומועדון

  1. הגדרות

    1. אתר שופרא ברשת האינטרנט, שכתובתו: shoofra.co.il (להלן: "האתר"), מהווה חנות וירטואלית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט.
    2. חברת קנופי בע"מ, ח.פ. 513077990, מפעילה, מנהלת ובעלת האתר, משרדה רשום ברח' ביאליק 12 תל אביב (להלן: "החברה"). מובהר כי החברה מייבאת לישראל ומפיצה מותגי הנעלה, אופנה, אביזרים ואביזרי אופנה כפי שיוצגו מעת לעת באתר (להלן: "המוצרים"), בין השאר, באמצעות רשת חנויות המנוהלות ו/או מופעלות על ידה וידועה בשם "שופרא" (להלן יקראו אלו: "רשת החנויות").
    3. הוראות תקנון זה יחולו על כל פעולה שתבוצע על ידי "המשתמש", כהגדרתו להלן, באתר ו/או בקשר לרכישות שיבצע באמצעותו.
    4. תקנון זה מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש ובין שופרא, לכל דבר ועניין. מובהר כי גלישה באתר ו/או ביצוע פעולות באתר, מהוות הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם המשתמש אינו מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, המשתמש מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר. ויודגש, כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הוא מודע להוראת תקנון האתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי התקנון.
    5. לצורך תקנון זה, "משתמש" – כל אדם, לרבות חברה, העושה שימוש כלשהו באתר, לרבות ביצוע פעולות באמצעות האתר, הכל בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן:
      1. המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות אם הוא מעל גיל 18. משתמש קטין (מתחת לגיל 18) יהיה רשאי לעשות שימוש באתר בכפוף להמצאת הסכמת האפוטרופוס החוקי שלו בכתב בלבד.
      2. משתמש המעוניין לבצע רכישות באמצעות האתר, הנו בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף שהונפק על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפעילות בישראל, או קיבל את הסכמתו מרצון של בעל כרטיס האשראי, לעשות בו שימוש.
      3. משתמש המעוניין לבצע רכישות באמצעות האתר ו/או המעוניין לקבל דיוור, הוא בעל תא דואר אלקטרוני פעיל ברשת האינטרנט.
  2. תנאים כלליים

    1. מובהר כי החברה רשאית, על פי שיקול דעתה, להפסיק את פעילות האתר ו/או חלק ממנו בכל עת וללא הודעה מראש.
    2. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לאתר ו/או לאפשרות לבצע רכישות באתר ו/או לבטל השתתפות של משתמש שהתנהגותו אינה הולמת או שאינה לפי תקנון השימוש, או המנסה לפגוע בניהול התקין של האתר או החברה.
    3. המכירה באתר לא מיועדת למכירה סיטונאית ולא מיועדת למכירה חוזרת (קניית מוצרים מהאתר לצורך מכירתם ללקוחות אחרים).
    4. תקנון זה ניתן לשינוי ו/או עדכון בכל עת ע"י החברה ו/או מי מטעמה, על פי שיקול דעתם הבלעדי ומבלי חובה של החברה לינתן הודעה מוקדמת לכך ו/או הודעה כלל, למעט שילוב התקנון העדכני ופרסומו באתר.
    5. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד. 
    6. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון. 
  3. שירותים המוצעים באתר

    1. האתר מציע מגוון תכנים ו/או שירותים ו/או פעולות ולרבות, השירותים המפורטים להלן: גלישה ועיון בתכנים שונים; רכישת מוצרים; יצירת "רשימת מועדפים" – רשימת פריטים נבחרים על ידי המשתמש; שיתוף ושליחת פריטים מהאתר ע"י המשתמש אל חבריו ומכריו באמצעות דוא"ל ו/או שיתוף ותיוג באמצעות רשתות חברתיות שונות כמו פייסבוק ופינטרסט; הרשמה לדיוור לצורך קבלת מידע שיווקי ופרסומי באמצעי מדיה שונים.
    2. מובהר כי החברה אינה מתחייבת כי כל התכנים ו/או השירותים הללו יינתנו ו/או יינתנו באופן רציף ושוטף באתר, והחברה תהא רשאית לשנות (לרבות להרחיב או לצמצם) את השירותים הניתנים באתר, לפי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי לתת על כך הודעה כלשהי. 
    3. בנוסף על האמור לעיל, באפשרות המשתמש למסור ו/או לפרסם באתר מידע ו/או חוות דעתו אודות השירותים שמוצעים באתר ו/או כחלק מהשימוש באתר או במוצרים (להלן: "הפרסום"). ככל שהמשתמש בחר לעשות כן, המשתמש מתחייב כי הפרסום לא יכלול בתוכו תוכן פוליטי ו/או המעודד או שעשוי לעודד הפרת כל דין, לרבות אך לא רק חוק הגנת הצרכן, חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הפרטיות") ותקנות הגנת הצרכן (פרסומת ודרכי שיווק המכוונים לקטינים), התשנ"א-1991 (להלן: "תקנות פרסומת לקטינים"), חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, התשכ"ב-1962 (להלן: "חוק הכשרות המשפטית") ו/או מסית לאלימות או לגזענות ו/או מיני ו/או הפוגע או עלול לפגוע בפרטיותו של אדם ו/או בבעלי מוגבלויות ורגשותיהם ו/או ברגשות דת ו/או בסמלי המדינה ו/או בזכויות יוצרים ו/או בכל זכות של אדם שלישי אחר ו/או בחברה.
    4. כמו כן, המשתמש מתחייב כי הוא קיבל את כל ההסכמות הנדרשות לפרסום באתר מצדדים שלישיים המוזכרים ו/או המשתתפים בפרסום בהתאם להוראות כל דין, לרבות חוק הגנת הפרטיות. כמו כן, המשתמש מתחייב לעמוד בהוראות כל דין לרבות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), חוק הגנת הפרטיות, תקנות פרסומת לקטינים וחוק הכשרות המשפטית.
    5. המשתמש הוא בעל הזכויות בפרסום ומעניק לחברה את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לערוך, לתקן ולשנות את הפרסום, מבלי שהחברה תידרש לעדכן את המשתמש על כך ומבלי לשלם לה כל תמורה על כך, ויראו את הפרסום כאילו נערך על ידי המשתמש עבור החברה בעקבות הזמנה שלה.
    6. מובהר, כי החברה רשאית לבחור לפסול ו/או שלא להעלות לאתר כל פרסום ו/או תגובה ו/או משוב ו/או תמונה ו/או תוכן (להלן: "התוכן"), אשר על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, עשוי לפגוע בשמה של החברה ו/או ברגשות הציבור ו/או הינו בעל אופי בוטה או פוגעני באופן מיני או אחר ו/או שהוא עשוי לגרום להפרת זכויות קניין כלשהן ו/או שהוא נוגד הוראות כל דין ו/או מכל טעם אחר. משתמש אשר העלה תכנים לאתר מצהיר ומאשר בזאת, כי הוא נותן לחברה את זכות השימוש המלאה והבלעדית בתכנים ומאשר ומתחייב כי החברה תהיה רשאית להשתמש בשמו ו/או בתמונתו במסגרת כל פרסום ו/או הצגת התוכן באתר ו/או בדף הפייסבוק ו/או בכל מדיה חברתית אחרת וללא תשלום כלשהו. 
    7. זכות זו של שופרא תישמר ללא הגבלת זמן. כמו כן, המשתמש בשירותים מאשר כי הוא מודע לכך כי מרגע פרסום המשוב ו/או התגובות, השיתוף, התיוג והעלאת ותכנים מכל סוג לאתר ו/או לדף הפייסבוק ו/או בכל מדיה חברתית אחרת, תהיינה פעולותיו אלה חשופות לציבור, על כל המשתמע מכך, והמשתמש מאשר כי לקח זאת בחשבון בהחלטתו להשתמש בשירותים אלה.
  4. הרכישה באתר

    1. האתר מאפשר, בין היתר, בחירת ורכישת פריטים מבין המוצרים המופיעים באתר, באופן קל, נח ומהיר. כדי לבצע הזמנה יש תחילה לבחור את הפריט או השירות, הצבע והמידה המבוקשים. עבור כל מוצר המוצע באתר יוצג "דף מוצר" בו יופיעו פרטי המוצר ומחירו (להלן: "דף המוצר"). 
    2. לתשומת הלב, החברה רשאית לעדכן את דף המוצר מעת לעת, להוסיף או להחסיר מוצרים, להוסיף צבעים ו/או מידות וכן לעדכן ו/או לשנות את המחיר מעת לעת ולפי שיקול דעתה. מובהר כי התמונות באתר הן להמחשה בלבד, ייתכנו שינויים בין התמונות, לרבות הצבעים ו/או הגדלים המופיעים בתמונות ופרטי הפריטים ובין הפריטים בפועל. שינויים אילו נובעים, בין השאר, מן העובדה כי הפריטים מצולמים ומוצגים על גבי מסך מחשב. המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ על-פי דין, אלא אם צוין אחרת במפורש. 
    3. על מנת לבצע רכישה באתר, יתבקש המשתמש להירשם לאתר באמצעות השדה "התחברות / הרשמה". כדי ליצור חשבון באתר, יש להזין את הפרטים המבוקשים ולבחור סיסמא שתשמש את המשמש בכניסות עתידיות לחשבון שלו.
      משתמש רשום לאתר יכול לעקוב אחר סטטוס הזמנתו באזור האישי באתר ולבצע פעולות עצמאיות לרבות החלפת צבע ומידה או החזרת מוצר עם שליח. 
    4. לאחר בחירת מוצר והוספת המוצרים ל"סל הקניות", המשתמש יבצע את ההזמנה בהתאם להוראות המופיעות באתר. 
    5. במסגרת ביצוע ההזמנה, על המשתמש למסור לחברה פרטים אודותיו ולבחור אמצעי תשלום. ללא מסירת הפרטים המבוקשים, לא יהיה בידי המשתמש לבצע את ההזמנה. 
    6. במעמד ביצוע ההזמנה, יבחר השתמש באחד מאמצעי התשלום הזמינים באתר, כפי שיתעדכנו מעת לעת על ידי החברה. ככל שהמשתמש בחר לשלם באמצעות כרטיס האשראי, החברה תהא רשאית לעשות שימוש בשירותי אימות של חברות אשראי, בטרם ביצוע התשלום על ידי המשתמש ולקבל אישור על ביצוע התשלום מאת חברת האשראי. לפיכך, בעת ביצוע ההזמנה שמחירה מעל 1,000 כולל מע"מ, או כל סכום אחר שייקבע על ידי החברה מעת לעת ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, תישלח למשתמש הודעת SMS למספר טלפון נייד אליו מקושר כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה.
    7. מבלי לגרוע מהוראות כל דין והוראות תנאי השימוש, החברה לא תוכל לאשר את ההזמנה ללא אישור חברת האשראי. כמו כן, המשתמש יכול לשלם באמצעות Apple Pay, Google Pay, BUYME, בכפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של חברות אלה. אם החליט המשתמש לבצע הזמנה ולשלם באמצעות חשבון Apple Pay, Google Pay או BUYME, עליו להזין את פרטי החשבון שלו ב-Apple Pay, Google Pay או BUYME (בהתאם). גביית התשלום על ידי החברה בגין ההזמנה תתבצע רק לאחר קבלת אישור מחברות אלה. המשתמש אינו יכול לשלם באמצעות Paypal, BIT, מזומן, העברה בנקאית או צ'קים באתר. אם יתברר כי כרטיס האשראי של המשתמש לא בתוקף ו/או כי חברת האשראי לא מכבדת את העסקה, או שחברת Apple Pay, Google Pay, BUYME לא מכבדת את החיוב, תוצג למשתמש הודעת שגיאה והחברה תיצור קשר עם המשתמש באמצעות כתובת הדוא"ל ו/או מספר הטלפון שהוזנו בביצוע ההזמנה.
    8. על המשתמש להקפיד למסור פרטים נכונים ומדויקים בעת ביצוע ההזמנה כדי למנוע תקלות ועיכובים בביצוע ההזמנה.
    9. בתום ההזמנה ולאחר השלמת ביצוע ההזמנה, תישלח הודעה אלקטרונית עם פרטי ההזמנה, לרבות מספר ההזמנה, לכתובת הדוא"ל ו/או מספר הטלפון שהוזנו בביצוע ההזמנה.
    10. יובהר כי אמצעי התשלום באמצעותו בחר המשתמש לשלם בגין ההזמנה, יחויב לאחר שההזמנה נארזה, נסגרה ונשלחה אל המשתמש. כלומר, כל עוד ההזמנה שביצע המשתמש עוד לא מוכנה למשלוח למשתמש, אמצעי התשלום של המשתמש לא יחויב, אלא רק תישמר מסגרת אשראי לביצוע התשלום. חיוב אמצעי התשלום ייעשה לאחר שההזמנה נסגרה ובהתאם לסכום הסופי של המוצרים שנשלחו בפועל למשתמש.
    11. ככל שלאחר ביצוע ההזמנה יתגלה לחברה כי לא ניתן לספק אחד או יותר מהמוצרים שנרכשו במסגרת ההזמנה, לרבות משום שאינו קיים במלאי (גם אם בעת ביצוע ההזמנה הוצג כקיים במלאי), לא תהיה החברה מחויבת לספק את המוצר למשתמש, ולא יחויב המשתמש בתשלום על המוצר שלא ניתן לספקו, ולמשתמש לא תהיה כל טענה נגד החברה בעניין זה. במקרה זה החברה תיצור קשר עם המשתמש ותודיע לו כי לא ניתן לספק את המוצר.
    12. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו המחירים טרם השלמת ביצוע ההזמנה באתר, יחויב המשתמש לפי המחירים המעודכנים.
  5. אספקת המוצר

    1. לאחר אישור ביצוע ההזמנה, החברה או מי מטעמה, תספק את ההזמנה לכתובת בישראל שהוזנה בעת ההזמנה ובהתאם למדיניות המשלוחים של החברה: https://www.shoofra.co.il/shipping-and-returns/ (להלן: "מדיניות המשלוחים"). למען הסר ספק, מובהר כי ההזמנה לא תסופק מחוץ לישראל.
    2.  בטרם אספקת המוצרים, שליח של החברה או של חברת ההפצה ישלח הודעה למשתמש בהתאם לפרטים שמסר בעת ביצוע ההזמנה ובה יעדכן את המשתמש במועד אספקת ההזמנה, והכול בכפוף למדיניות המשלוחים.
    3. זמני המשלוח המפורטים במדיניות המשלוחים הם משוערים ויימנו ממועד אישור ההזמנה על ידי החברה. ייתכנו עיכובים במועדי האספקה לרבות אלה התלויים בצדדים שלישיים לרבות חברת ההפצה כמפורט בתקנון של חברת ההפצה: HTTPS://WWW.TAPUZDELIVERY.CO.IL/, שאינם בשליטתה של החברה, והחברה לא תישא באחריות לאיחור/עיכוב במועד אספקת המוצרים.
    4. לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה במשתמש, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או שהמשתמש סירב לקבל את המשלוח, החברה תהא רשאית לבטל את ההזמנה של המשתמש.
    5. החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של החברה ו/או של חברת ההפצה, מלחמות, שביתות, אסונות טבע, אירועים ביטחוניים, מגפות, סגרים, תקלות במערכת המחשוב, תקלות במערכות הטלפונים, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, שינויים במצב הביטחוני, בריאותי ומצבים ואירועים נוספים שאינם בשליטת החברה ו/או חברת ההפצה.
    6. החברה וכל מי מטעמה רשאית לסרב לספק הזמנה לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית כפי שישתנו מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה של החברה. 
    7. החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. 
    8. ככל שרלוונטי, תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב המשתמש לפי התעריפים המעודכנים.
  6. הזדהות באתר ו/או הנחות והטבות לחברים ולחברות המועדון של שופרא

    1. שופרא תציע למשתמשים רשומים עדכונים, הנחות ו/או הטבות, לפי שיקול דעתה המלא, ובתנאי שבעת ביצוע רכישה הינם משתמשים רשומים באתר. ביקש משתמש שלא לקבל דיוורים ו/או להסיר את פרטיו מרשימות הדיוור של האתר, תהיה שופרא רשאית שלא להקנות לו הטבות ו/או הנחות שחלות על משתמשים רשומים.
    2. משתמשים אשר הינם חברים, שחברותם בתוקף בהתאם לתקנון חברים של שופרא, (להלן יקראו כל אלה: "חברים של שופרא"), יהיו רשאים להזדהות כחברים כאמור ולקבל עדכונים, הטבות ו/או הנחות והכול בכפוף לשיקול דעתה המלא של החברה ובכל מקרה לא יינתן כפל הנחות. מובהר כי החברה תהיה רשאית להתנות את מימוש ההטבות /או הנחות הניתנות באתר בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, כמו כן תהא רשאית החברה להפסיק בכל עת מתן הטבות ו/או הנחות על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי כל חובה ליתן הודעה על כך. שיעור ההנחה הנוסף למועדון אם ינתן מחושב על היתרה לאחר הפחתת שיעור ההנחה הראשון בלבד ולא על מחיר המוצר המקורי.
    3. לצורך הזדהות כמשתמש רשום באתר ו/או כחבר שופרא יידרש המשתמש למלא פרטים כגון תעודת זהות ו/או כתובת אי מייל ו/או מספר טלפון סלולארי ו/או פרטים נוספים בהתאם לנדרש על ידי האתר ורק אם מילויים ובדיקתם מול נתוני האתר ו/או החברה יאושר המשתמש כמשתמש רשום באתר ו/או כחבר שופרא. החברה ו/או האתר יהיו רשאים שלא לאשר היות משתמש רשום באתר בכל מקרה של חשש של ניצול ו/או מניפולציה ו/או שימוש בלתי סביר באתר.
  7. ביטול עסקת מכר מרחוק על ידי המשתמש

    1. משתמש יהיה רשאי לבטל עסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") אשר עיקריהן יובאו להלן:
    2. משתמש שביצע עסקה לרכישת מוצרים באתר, יהא רשאי לבטל את רכישת המוצרים, מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצרים וליהנות מזיכוי כספי, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), או להחליפם בהתאם להוראות סעיף 8 להלן.
    3. על אף האמור לעיל, לא ניתן לבטל עסקת מכר מרחוק של:
      1. טובין פסידים (לרבות, מוצרי מזון, פרחים, תרפות וכיוצ"ב);
      2. שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי – אם מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;
      3. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ"ה-1995;
      4. טובין שיוצרו במיוחד בעבור המשתמש בעקבות העסקה;
      5. טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהמשתמש פתח את אריזתם המקורית.
    4. ככל שהמשתמש הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרת מונחים אלה בחוק הגנת הצרכן), המשתמש רשאי לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין המשתמש. החברה תהיה רשאית לדרוש מהמשתמש להציג תעודה מתאימה, והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
    5. הייתה למשתמש זכות לבטל את העסקה על פי חוק הגנת הצרכן, יתאפשר לו לעשות כן באמצעות הודעת ביטול שתימסר לחברה או בקשה להחלפת המוצרים (ביחד להלן: "ההודעה") באחת מהדרכים הבאות: 
      1. בע"פ באחת מחנויות הרשת של החברה: HTTPS://WWW.SHOOFRA.CO.IL/STORE-LOCATIONS/
      2. בטלפון: 03-5621235;
      3. בדוא"ל: Contact@shoofra.co.il;
      4. בדואר רשום: ביאליק 12 ת"א מיקוד: 6332414;
      5. בעמוד הייעודי לביטול עסקה באתר: לחצו כאן.
    6. בהודעה ימסור המשתמש את הפרטים הבאים: שם מלא + מספר הזמנה + דוא"ל איתו בוצעה ההזמנה.
    7. ככל שהמשתמש מבקש לבטל את העסקה לאחר שקיבל את המוצרים לידיו, המשתמש ישיב את המוצרים לידי החברה באחת מחנויות הרשת או באמצעות שליח מטעם החברה בתשלום. בחר המשתמש להחזיר את המוצרים באמצעות שליח מטעם החברה, המשתמש יעדכן ויקבל אישור על תיאום השליח מול החברה. תעריף המשלוח באמצעות שליח של החברה הוא 20. החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוח כאמור מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
    8. על אף האמור לעיל, ככל שהביטול נבע מפגם או קלקול במוצר ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, החברה תאסוף את המוצרים מהמקום בו נמסרו המוצרים למשתמש. המשתמש יתאם מועד איסוף המוצרים עם החברה באמצעות יצירת קשר עם החברה כמפורט בסעיף 7.5 לתנאי השימוש לעיל. 
    9. לא ניתן לבצע החלפות או החזרות של פריט בודד שנמכר כחלק מערכה ו/או סט. ביטול העסקה יתאפשר רק ביחס לערכה ו/או חליפה ו/או סט בכללותם. 
    10. החברה תחזיר למשתמש בתוך 14 ימים יום קבלת ההודעה, את אותו חלק ממחיר העסקה ששילם המשתמש בגין המוצרים ותבטל את החיוב ששולם. המשתמש ישמור את החשבונית עד לקבלת אישור שההחזר הכספי בוצע.
    11. החברה תהיה רשאית לגבות מהמשתמש דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים, ובלבד שהביטול לא נבע מפגם או קלקול במוצר ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
    12. ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשרו רק באמצעי התשלום (אשראי) באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר, למעט כרטיסי אמריקן אקספרס / דיינרס / דיירקט / Debit, שבהם הזיכוי יבוצע באמצעי תשלום חלופי. ביטול עסקה והחזר כספי עבור רכישות שהתבצעו באמצעות BUYME או זיכוי לשופרא – יינתן זיכוי לשופרא ולא החזר כספי.
    13. זכותו של המשתמש לבטל עסקה אינה גורעת מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשותו של המשתמש.
    14. למען הסר ספק, מובהר כי מדיניות החזרת והחלפת מוצרים בחנויות של החברה – אינה חלה ביחס למוצרים הנרכשים באתר.
  8. החלפת מוצרים שנרכשו במכר מרחוק

    1. בנוסף לאמור לעיל, בתוך 60 ימים (חודשיים קלנדריים) ממועד קבלת מוצר שרכש באתר, המשתמש רשאי להחליף המוצר במוצר אחר, או להחזיר את המוצר ולקבל בגינו שובר זיכוי לרכישה חוזרת באתר.
    2. המשתמש ישיב את המוצרים אותם מעוניין להחליף לאחת מחנויות הרשת, עצמאית באזור האישי באתר או דרך שירות הלקוחות, ללא שנעשה בהם כל שימוש, כשהם שלמים, באריזתם המקורית, ללא פגיעה, נזק, פגם וקלקול מכל מין וסוג ובמצב שהוא קיבל אותם לידיו או באמצעות שליח מטעם החברה. בחר המשתמש להחליף את המוצרים באמצעות שליח מטעם החברה, המשתמש יתאם את מועד הגעת השליח עם החברה. החלפה ראשונה באמצעות שליח היא חינם ולאחר מכן החלפה שנייה ואילך בתשלום של 20 ₪. החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוח כאמור מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
    3. זכותו של המשתמש להחליף מוצרים אינה גורעת מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החלפת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשותו של המשתמש.
    4. החלפת המוצרים תתאפשר בהצגה של החשבונית.
  9. ביטול עסקה שבוצעה באתר על ידי החברה

    1. החברה תהא רשאית לבטל את הזמנת המשתמש ובין היתר ככל שנפלה טעות במחיר ההזמנה, ולפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט ומכל סיבה שהיא.
    2. החברה תשלח למשתמש הודעה על ביטול ההזמנה, תחזיר למשתמש את אותו חלק ממחיר העסקה ששילם המשתמש בגין המוצרים ותבטל את החיוב ששולם (אם וככל ששולם). 
  10. מבצעים, הטבות והנחות

    1. החברה רשאית להציע באתר מעת לעת ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי מבצעים, הטבות, הנחות ועוד וכן רשאית בכל עת להפסיק את כל אלה, להחליפם או לשנותם או לעדכנם או להאריך אותם, וזאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך. 
    2. אין למשתמש זכות קנויה ליהנות ממבצעים, הנחות, הטבות ועוד. כל שינוי בפרטי ההזמנה או במחירה, תהיה סיבתו אשר תהיה, יגרור אחריו בדיקה מחודשת של זכאות המשתמש למבצע, הטבה, הנחה.
    3. במקרה של ביטול עסקה לרכישת מוצר שנקנה במבצע או באמצעות שימוש בהטבה, הסכום שיוחזר, ככל שעומדת לו הזכות לקבלת החזר כספי, יהיה זה ששולם בפועל (כלומר לאחר מימוש המבצע או מימוש ההטבה). 
    4. למרות האמור בסעיף 10.3 לעיל, מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, 3 ב-100 ₪) ו/או בהטבות, יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים). ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר הכספי ו/או שובר זיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.
    5. במבצע/הנחה/הטבה בהם משתתפים יותר ממוצר אחד, המבצע/הנחה/הטבה תינתן על המוצר הזול מבניהם אלא אם נאמר אחרת בפרסום. במימוש המבצע/הטבה/הנחה יותר מפעם אחת, המבצע/הטבה/הנחה תינתן על הפריטים הזולים ביותר בהזמנה. 
  11. אחריות ושירות

    1. החברה וכל מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש, למשתמש ולצד שלישי, בקשר עם שימוש ו/או הזמנה באמצעות האתר – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
    2. החברה עושה מאמצים לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה מידע נכון אך מובהר, כי עלולים להופיע בו אי דיוקים או שגיאות. החברה לא תישא באחריות בקשר עם אי דיוקים או שגיאות כאמור. 
    3. מבלי לגרוע מכלליות האמור, נפלה טעות קולמוס בתיאור הצבע ו/או בנראות הצבע, ו/או קיים הבדל בין צבע המוצר לבין האופן בו נראה הצבע במסך, לא יחייב הדבר את החברה. הצבעים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין הצבעים המוצגים באתר, חלקם או כולם, לבין הצבעים של המוצרים בפועל.
    4. תמונות המוצרים ו/או ומדריך מידות באתר נועדו להמחשה בלבד, ואינם מחייבים את החברה. מובהר כי ייתכנו הבדלים בין המידות המוצגות באתר, חלקם או כולם, לבין מידות המוצרים בפועל, והמשתמש מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה. 
    5. החברה לא תישא בכל אחריות לכל נזק, הפסד, אובדן או הוצאה, מכל מין וסוג שהוא, ישיר ו/או עקיף אשר נגרמו ו/או ייגרמו למשתמש כתוצאה מהשימוש באתר, ביצוע הזמנה, רכישת מוצרים, שימוש במוצרים וכל הכרוך והקשור בכך. 
    6. היה ועל אף האמור לעיל, יקבע בית משפט כי לחברה אחריות כלפי המשתמש אזי אחריות של החברה בקשר עם תנאי שימוש אלה ועל פי דין, לרבות אך לא רק אחריות בגין הפסד, נזקים, סעדים עלויות והוצאות (לרבות הוצאות שכ"ט סבירות) תוגבל לנזקים ישירים בלבד שיגרמו על ידי החברה וכל מי מטעמה בלבד וסך האחריות והחבות מצטברת של החברה וכל מי מטעמה לא תעלה על סך התמורה אשר שולמה בפועל על ידי המשתמש עבור מוצר שרכש מהחברה ובגינו הוגשה התביעה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה לא תהא אחראית, לנזק עקיף, תוצאתי, מיוחד ו/או עונשי כלשהו.
  12. שיפוי
    המשתמש מתחייב בזאת לשפות את החברה וכל מי מטעמה מפני כל נזק, אובדן, חבות, תביעה או דרישה ולרבות הוצאת משפטיות ושכר טרחת עו"ד, שיגרם על ידי המשתמש ו/או צד שלישי כלשהו בעקבות שימוש המשתמש באתר שלא כדין ו/או הפרת תנאי מתנאי השימוש.

  13. משלוח דברי פרסומת, ניוזלטרים ודיוור ישיר

    1. החברה מציעה למשתמש לקבל מהחברה ניוזלטרים, מידע על הטבות, מבצעים, הנחות ומידע שיווקי, הן לגבי שירותיה של החברה והן לגבי הטבות שמציעה החברה כחלק משיתופי פעולה עם צדדים שלישיים, למתן שירות מטעמם, ככל שרלוונטי, לרבות דברי פרסומת כהגדרתם בחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשנ"ב-1982 (להלן: "ההודעות" ו-"החוק" בהתאמה). הסכמת המשתמש לקבלת ההודעות מהווה הסכמה מפורשת לקבלת דברי פרסומת מהחברה בהתאם להוראות החוק. 
    2. במילוי הפרטים באתר המשתמש נותן את הסכמתו המפורשת לקבל את ההודעות בכל האמצעים האלקטרוניים לרבות פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומטי, דוא"ל, הודעת מסר קצר, SMS ועוד. יובהר כי המשתמש רשאי לבטל את הסכמתו לקבל את ההודעות בכל עת, באמצעות פניה לחברה בכתב. 
    3. למען הסר ספק, המשתמש ימסור לחברה את פרטי הקשר אודותיו בלבד. 
  14. הפסקת פעילות האתר
    החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, לתקופה קצובה או לאלתר, לפי שיקול דעתה הבלעדי, את פעילות האתר ו/או מכירת מוצרים באמצעותו ולמשתמש לא תהא כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה בקשר עם האמור.

  15. קניין רוחני

    1. כל זכויות הקניין הרוחני בכל התכנים באתר, לרבות סימני המסחר, הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על התכנים המוצגים באתר, עיצובו הגרפי של האתר, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו. 
    2. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר, בבסיס הנתונים באתר, ברשימות ובתמונות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים על ידי ו/או מטעם החברה בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב. 
    3. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בניגוד להוראות תקנון זה ו/או בלא לקבל את הסכמת החברה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם וככל תינתן). בכלל זה נאסר לאסוף נתונים ו/או תכנים (לרבות תמונות) מן האתר באמצעות תוכנות ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית.
    4. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב) בלא קבלת רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב. אין להציג את האתר בתוך מסגרת (FRAME) גלויה או סמויה.
    5. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו החברה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתה לכך מראש ובכתב. השם שופרא, סימני המסחר של החברה (בין אם נרשמו ובין אם לאו), וכיוב' – הם כולם רכושה של החברה בלבד. החברה היא בעלת הזכות לעשות בהם שימוש ו/או להתיר עשיית שימוש כאמור. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
    6. בנוסף, אין לעשות כל שימוש בסימני המסחר של המותגים השונים הנמכרים באמצעות החברה. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (LOGO) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של החברה ו/או מי מטעמה. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם החברה נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.
  16. קישורים לאתרי צד ג'

    1. האתר עשוי לכלול קישור לאתרים או היפר קישור או באנרים לאתרים אחרים שהחברה איננה מפקחת עליהם ואיננה בודקת אותם. החברה לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לשירותי או מאפייני צד שלישי כאמור לעיל או כל תוכן המפורסם בהם. החברה רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי להסיר כל קישור מהאתר ו/או להוסיף קישורים נוספים.
    2. החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שיימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו את המשתמש לאתר אינטרנט פעיל. 
  17. משלוח מסמכים למשתמש

    1. החברה תהיה רשאית לשלוח למשתמש בדרך ממוחשבת ובאמצעים טכנולוגיים (לרבות באמצעות כתובת דוא"ל שהמשתמש מסר לחברה, SMS, הודעות ועוד), מסמכים בקשר עם ההזמנה לרבות מסמכים פיננסיים. 
    2. מסמכים אלה כוללים, בין היתר, חשבוניות מס, קבלות, מסמכים שהחברה נדרשת לשלוח למשתמש בהתאם לחוק הגנת הצרכן ועוד. שימוש של המשתמש באתר מהווה הסכמה לקבל מסמכים כאמור בדרך ממוחשבת כאמור בסעיף זה.
  18. שימושים אסורים

    1. הפעולות הבאות הינן אסורות והמשתמש איננו רשאי (ואיננו רשאי להתיר לכל צד שלישי) לבצע את הפעולות הבאות:
      1. להשתמש באתר ו/או בתוכן לכל מטרה בלתי חוקית, בלתי מוסרית, בלתי-מורשית ו/או אסורה.
      2. להשתמש באתר ו/או בתוכן למטרות מסחריות או שאינן פרטיות.
      3. להסיר או להפריד מהתוכן ו/או מהאתר כל הגבלות וסימנים המציינים זכויות קנייניות של החברה או נותני הרישיון שלה, לרבות כל ההודעות הקנייניות המופיעות בהם (כגון ©, TM או ®).
      4. להפר ו/או לפגוע בזכויות המשתמשים לפרטיות וזכויות אחרות, או לאסוף מידע אישי אודות משתמשים, בין אם באופן ידני או באמצעות שימוש בכל רובוט, עכביש, זחלן, כל יישום חיפוש או אחזור, או שימוש באמצעי, בתהליך או בשיטה ידניים או אוטומטיים אחרים על מנת להיכנס לאתר ולאחזר, לאסוף ו/או לשאוב מידע.
      5. לפגוע ולשבש פעולות האתר או השרתים או הרשתות המאחסנות את האתר.
      6. לבצע כל פעולה היוצרת או העלולה ליצור עומס גדול על תשתית האתר.
      7. לעקוף את האמצעים בהם החברה משתמשת על מנת למנוע או להגביל את הגישה לאתר.
      8. להעתיק, לתקן, לשנות, להתאים, למסור, להנגיש, לתרגם, להפנות, לבצע הנדסה חוזרת, להמיר קוד בינארי לקוד פתוח, לעשות דה-קומפילציה, או להפריד כל חלק בתוכן או באתר, או להציג לציבור, ליצור יצירות נגזרות, לבצע, להפיץ, לתת רישיון משנה, לעשות כל שימוש מסחרי, למכור, להשכיר, להעביר, להלוות, לעבד, לאסוף, לשלב עם תוכנה אחרת – של כל חומר הכפוף לזכויות קנייניות של החברה, לרבות קניין רוחני של החברה.
      9. למכור, לתת רישיון, או לנצל למטרה מסחרית כלשהי כל שימוש או גישה לאתר.
      10. להפר את תנאי השימוש וכל חלק מהם.  
      11. להפר הוראות כל דין בקשר עם השימוש באתר. 
  19. הפרת תנאי שימוש

    1. הייתה לחברה סיבה לחשוד כי הפר משתמש תנאי מתנאי השימוש, החברה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת, לנקוט באחת או יותר מהפעולות המפורטות להלן, וזאת מבלי לגרוע מכל זכות או סעד העומדים לחברה על פי דין:
      1. לחסום את גישת המשתמש לאתר;
      2. לבטל את ההזמנה של המשתמש;
      3. לדרוש ו/או לתבוע מהמשתמש כל סעד לו היא זכאית על פי כל דין.
  20. דין ושיפוט

    1. בכל מקרה חבות האתר בכל עילה משפטית שהיא, לא יעלה החיוב על גובה התמורה ששולמה בפועל בגין המוצר שהוזמן על ידכם.
    2. הדין החל על תקנון זה ו/או על כל פעולה ו/או על סכסוך הנובע ממנו, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת, הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנובע, במישרין או בעקיפין, מהוראות תקנון זה ו/או מהשימוש ו/או מרכישות באתר – תהא לבתי המשפט (השלום או המחוזי, בהתאם לעניין) בעיר תל אביב-יפו בלבד ולא לכל בית משפט או ערכאה שיפוטית אחרת.
    3. במידה ויש ברשותך מידע אודות תכנים המופיעים באתר אשר מפרים זכויות יוצרים, עלייך לדווח זאת למנהלי האתר באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת: contact@shoofra.co.il

עדכון אחרון לתקנון בוצע ביום: 11/06/2025

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו:
אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ 03-5621235. כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.

X
אופס, טעות שלנו
כנראה שהמוצר אזל
בא לך לחפש שוב?
שכחת את הסיסמה?
אל דאגה, זה קורה גם לנו
כשאנחנו רואים כל כך הרבה נעליים
אימייל
איזה כיף שצטרפת אלינו!
המייל והסיסמה ישמשו אותך
להתחברות לאתר שופרא
בקרוב אצלך - הנחות, מבצעים וחיבוקים.
סליחה, משהו השתבש והפרטים לא נשלחו.
ממליצים לך לנסות שוב עוד מעט.