משלוחים חינם
שופרא  /  משלוחים והחזרות

משלוחים והחזרות

המשלוחים באתר הם בחינם לכל חלקי הארץ!

חדש אצלנו: אפשר להחליף צבע ומידה או להחזיר פריטים ולקבל זיכוי באופן עצמאי באתר, בעמוד "ההזמנות שלי" באזור האישי.

שיטות משלוח

שליח עד הבית – חינם.

הזמנות עם שליח עד הבית מגיעות תוך 5 ימי עסקים (לא כוללים את יום ההזמנה, שישי, שבת, ערבי חג וחג) | במבצעים זמן המשלוח עלול להתארך מעט.

ביום הגעת המשלוח נשלח לך הודעת SMS עם טווח השעות, בהן צפוי השליח להגיע וניתן יהיה ליצור איתו קשר.

*השליחים עובדים בימים א'-ה', בשעות 8:00-20:00, לכן מומלץ להזמין את המשלוח למקום בו יהיה נוח לך לקבל אותו בשעות אלו | בישובים מרוחקים ומעבר לקו הירוק זמן המשלוח עלול להתעכב מעט ובהתאם לתקנון האתר |  שינוי בכתובת המשלוח, אם יתאפשר, יגרום לדחייה של עד שני ימי עסקים באספקתו | המשלוח מתבצע באופן סטרילי, ללא מגע ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

איסוף עצמי מהסניפים – חינם.

באיסוף עצמי ההזמנה תגיע לסניף תוך 5 ימי עסקים, נשלח לך SMS כשתהיה מוכנה לאיסוף.

התעדכנו ברשימת החנויות הפתוחות | יש להמתין להודעת SMS מאיתנו ולא להגיע לסניף מיד.

החלפת פריטים

החלפות יתאפשרו תוך 60 ימים (חודשיים קלנדריים) ממועד קבלת המוצר, בדרכים הבאות:

1. החלפה באחד מסניפי שופרא – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.

2. החלפה ראשונה של צבע ומידה באמצעות שליח עד הבית, חינם – עצמאית באתר, בעמוד "ההזמנות שלי" באזור האישי. שליח יביא את הזוג החדש ויאסוף ממך את הישן, בתוך 7 ימי עסקים.

– החלפה באתר תתאפשר רק ללקוחות רשומים/ות (לא אורחים/ות).
– הכתובת למשלוח עבור ההחלפה תהיה הכתובת שנמסרה בהזמנה המקורית בלבד.
– החלפה באתר אפשרית פעם אחת להזמנה (ללא הגבלת כמות פריטים).

3. החלפת דגם / החלפה שניה ומעלה / מוצר פגום – דרך שירות הלקוחות, יש להכין מראש את מספר ההזמנה (או הטלפון שלך) ושם הדגם הרצוי.

אנחנו מאפשרים החלפה של מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה | חשוב למסור את הפריטים עטופים בשקית ועליה מדבקת ההחזרה (אין להדביק את המדבקה על הקופסה עצמה) | אפשר להשתמש בשקית המשלוח או בכל שקית אחרת | בכל מקרה, אין לשלוח את החבילה החוזרת באמצעות הדואר.

החזרת פריטים

אפשר להחזיר פריטים תוך 14 ימים ממועד קבלתם וליהנות מזיכוי כספי, בדרכים הבאות:

1. החזרה באמצעות אחד מסניפי שופרא – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.

2. החזרה באמצעות שליח עד הבית, בעלות של 20 ₪ (שלא יוחזרו בכל מקרה) – עצמאית באתר, בעמוד "ההזמנות שלי" באזור האישי.

אנחנו נזכה אותך תוך 7 ימי עסקים ממועד איסוף החבילה ממך ונשלח לך מייל לאישור.
הזיכוי יתקבל דרך כרטיס האשראי איתו שילמת (אנחנו לא שומרים פרטים, הכל מתבצע דרך חברות האשראי) וההחזרה תתבצע בתנאי התשלום שבחרת (למעט כרטיסי דיירקט / Debit).

אנחנו מאפשרים החזרה של מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה (נחייב בתשלום עבור מוצר שחזר אלינו משומש או פגום) | חשוב למסור את הפריטים עטופים בשקית ועליה מדבקת ההחזרה (אין להדביק את המדבקה על הקופסה עצמה) | אפשר להשתמש בשקית המשלוח או בכל שקית אחרת | בכל מקרה, אין לשלוח את החבילה החוזרת באמצעות הדואר.

– החזרה באתר תתאפשר רק ללקוחות רשומים/ות (לא אורחים/ות).
– הכתובת למשלוח עבור ההחזרה תהיה הכתובת שנמסרה בהזמנה המקורית בלבד.
– אין אפשרות להחליף / להחזיר פריטים באתר אם יש לך בקשת החלפה / החזרה שכבר בטיפול (יהיה אפשר בתום התהליך).
– אפשר לבצע החלפה והחזרה ביחד עם שליח עד הבית, חינם.

יש לך שאלות נוספות? שירות הלקוחות שלנו בטוח יכול לעזור!

אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ/טלפון 03-5621235  כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.

לתקנון המלא

שנעשה משחק? עונת סתיו-חורף חדשה
7% הנחה לחברים/ות - תתעדכן בקופה, התחברו לאתר ולמועדון
שנעשה משחק?
עונת סתיו-חורף חדשה
7% הנחה לחברים/ות - בקופה, התחברו לאתר ולמועדון
X
אופס, טעות שלנו
כנראה שהמוצר אזל
בא לך לחפש שוב?
שכחת את הסיסמה?
אל דאגה, זה קורה גם לנו
כשאנחנו רואים כל כך הרבה נעליים
אימייל
עוד לא נרשמת אלינו? מכאן מתחברים:
שם פרטי
שם משפחה
אימייל
סיסמה (לפחות 6 תווים)
אימות סיסמה