שופרא  /  משלוחים והחזרות

משלוחים והחזרות

המשלוחים באתר הם בחינם לכל חלקי הארץ!

מעכשיו – החלפת צבע או מידה באתר, בעמוד "ההזמנות שלי" באזור האישי באתר.

שיטות משלוח

שליח עד הבית – חינם. 

ביום הגעת המשלוח נשלח לך הודעת SMS עם טווח השעות, בהן צפוי השליח להגיע וניתן יהיה ליצור איתו קשר.

*השליחים עובדים בימים א'-ה', בשעות 8:00-20:00, לכן מומלץ להזמין את המשלוח למקום בו יהיה נוח לך לקבל אותו בשעות אלו | המשלוח מתבצע באופן סטרילי, ללא מגע ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

איסוף עצמי מהסניפים – חינם.

התעדכנו ברשימת החנויות הפתוחות | יש להמתין להודעת SMS מאיתנו ולא להגיע לסניף מיד.

זמני המשלוח

ההזמנות עם שליח עד הבית מגיעות תוך 5 ימי עסקים (ימי עסקים לא כוללים את יום ההזמנה, שישי, שבת, ערבי חג וחג).

-בישובים מרוחקים ובישובים מעבר לקו הירוק, זמן האספקה עלול להיות ארוך יותר ובהתאם לתקנון האתר.

-בזמן חגים או מבצעים מיוחדים, זמן האספקה עלול להתארך מעט מעבר לרגיל.

-שינוי בכתובת המשלוח, אם יתאפשר, יגרום לדחייה של עד שני ימי עסקים באספקתו.

-אם בחרת באיסוף עצמי ההזמנה תגיע לסניף תוך 5 ימי עסקים, נשלח לך SMS כשתהיה מוכנה לאיסוף.

החלפות והחזרות

החלפות באתר יתאפשרו תוך 60 ימים (חודשיים קלנדריים) ממועד קבלת המוצר.

החזר כספי מלא למוצר שרכשת באתר ניתן לקבל תוך 14 ימים ממועד קבלת המשלוח.

אנחנו מאפשרים החזרה או החלפה של מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה (נחייב בתשלום עבור מוצר שחזר אלינו משומש או פגום) | חשוב למסור את הפריטים עטופים בשקית ועליה מדבקת ההחזרה (אין להדביק את המדבקה על הקופסה עצמה) | אפשר להשתמש בשקית המשלוח או בכל שקית אחרת | בכל מקרה, אין לשלוח את החבילה החוזרת באמצעות הדואר.

החלפת פריטים

החלפה עצמאית של צבע/מידה דרך האתר, בחינם – אפשר לבצע החלפה ראשונה של מידה או צבע באמצעות עמוד "ההזמנות שלי" באזור האישי. לאחר קבלת אישור ההחלפה באתר, שליח יביא את הזוג החדש ויאסוף ממך את הזוג הישן, בתוך 7 ימי עסקים.

החלפת דגם / מוצר פגום  – דרך שירות הלקוחות, יש להכין את מספר ההזמנה (או הטלפון) ושם הדגם אותו תרצי\ה לקבל.

החלפה באחד מסניפי שופרא – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.

החזרת פריטים

החזרה באמצעות אחד מסניפי שופרא לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.

החזרה באמצעות שליח עד הבית, בעלות של 20 ₪ (שלא יוחזרו בכל מקרה) – יש לתאם את ההחזרה מול שירות הלקוחות. ברגע שהפריט יחזור אלינו נשלח הודעה לגבי הזיכוי – זה לוקח כשבועיים (בימים שבשגרה).
אנחנו נותנים החזר כספי מלא באמצעות כרטיס האשראי שאיתו שילמת בהזמנה ובתנאי התשלום שבחרת (למעט כרטיסי דיירקט / Debit).

חשוב לקראת האיסוף – יש להכניס את הקופסה חזרה לשקית המשלוח או לשקית סגורה אחרת, להדביק את המדבקה המצורפת על השקית (לא על הקופסה עצמה). בכל מקרה אין לשלוח את החבילה בדואר.

 

יש לך שאלות נוספות? שירות הלקוחות שלנו בטוח יכול לעזור!

אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ/טלפון 03-5621235 כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.

לתקנון המלא

מסתמן שהקיץ פה כדי להישאר
עד 40% הנחה על דגמי הקיץ, אקסטרה 7% לחברים/ות | הנחת המועדון מתעדכנת בקופה - התחברו לאתר ולמועדון
מסתמן שהקיץ פה כדי להישאר
עד 40% הנחה על הקיץ, עוד 7% לחברים/ות
הנחת המועדון מתעדכנת בקופה, התחברו לאתר ולמועדון
X
אופס, טעות שלנו
כנראה שהמוצר אזל
בא לך לחפש שוב?
שכחת את הסיסמה?
אל דאגה, זה קורה גם לנו
כשאנחנו רואים כל כך הרבה נעליים
אימייל
עוד לא נרשמת אלינו? מכאן מתחברים:
שם פרטי
שם משפחה
אימייל
סיסמה (לפחות 6 תווים)
אימות סיסמה