שופרא  /  משלוחים והחזרות

משלוחים והחזרות

משלוחים

המשלוחים באתר הם בחינם ובאמצעות שליח עד הבית לכל חלקי הארץ!

כמו כן, אפשר לבחור באיסוף עצמי מאחד הסניפים שלנו.

זמני המשלוח

המשלוחים בשופרא באמצעות שליח עד הבית מתבצעים בטווח של עד 7 ימי עסקים ממועד הרכישה (לא כולל יום ההזמנה, סופי שבוע, ערבי חג וחג). בישובים מרוחקים ובישובים מעבר לקו הירוק זמן האספקה עלול להיות מעט ארוך יותר ובהתאם לתקנון האתר. בעת חגים או מבצעים מיוחדים זמן האספקה עלול להתארך מעט מעבר לרגיל.
שינוי בכתובת המשלוח יגרום לדחייה של עד שני ימי עסקים באספקתו.

אם בחרת באיסוף עצמי ההזמנה תגיע לסניף תוך 5 ימי עסקים, נשלח לך SMS כשתהיה מוכנה.

הגעת המשלוח

ביום הגעת המשלוח תשלח לך הודעת SMS עם טווח השעות בהן צפוי השליח להגיע וניתן יהיה ליצור איתו קשר. השליחים עובדים בימים א'-ה', בשעות 8:00-20:00, לכן מומלץ להזמין את המשלוח למקום בו יהיה נוח לך לקבל אותו בשעות אלו.

באיסוף עצמי מסניף יש להמתין להודעת SMS מאיתנו ולא להגיע לסניף מיד.

אופן המשלוח

המשלוח מתבצע באמצעות שליח עד הבית או באמצעות איסוף עצמי מהסניפים.

משלוח ללא עלות

המשלוחים שלנו הם בחינם לכל חלקי הארץ!

 

החלפות והחזרות

תנאים להחזרה והחלפה של פריטים

ניתן להחזיר או להחליף מוצר שרכשת באתר, תוך 14 ימים ממועד קבלת המשלוח. במידה ומדובר בפריט בסייל (בהנחה) ניתן להחזיר או להחליף את המוצר תוך 7 ימים בלבד.
ניתן להחזיר או להחליף מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית שלהם ובצירוף חשבונית הקנייה.

אפשרויות החזרה

ברכישה באתר – החזרה שתעמוד בכל תנאי ההחזרה תאפשר לך לקבל זיכוי כספי מלא, זיכוי לחנויות הרשת או החלפה. בשלב זה, לא ניתן לממש זיכוי באתר אלא בחנויות שופרא בלבד.
זיכוי כספי יבוצע באמצעות זיכוי בכרטיס האשראי, למעט כרטיסי דיירקט / Debit, בתוך 14 ימים ממועד קבלת הפריט חזרה בשופרא.

*ברכישה בסניפים – החזר כספי יינתן על פי תקנות הגנת הצרכן תוך 2 ימי עסקים מיום הקנייה. מעבר לכך, תמורת מוצר שהוחזר יונפק שובר זיכוי למימוש בחנויות.

אופן ההחזרה

ברשותך שתי אפשרויות להחזרה של מוצרים:
1. החזרת המוצר לאחד מסניפי שופרא, ללא תשלום – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.
2. באמצעות חברת המשלוחים של שופרא, בתשלום של 20 ₪ (שלא יוחזרו בכל מקרה) – יש לתאם את ההחזרה עם שירות הלקוחות שלנו.

אופן ההחלפה

אם הפריט שהגיע אינו במידה שלך או שאינו מתאים לך ניתן להחליפו בקלות. ברשותך שתי אפשרויות להחלפה של פריטים:
1. החלפת המוצר באחד מסניפי שופרא, ללא תשלום – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב. בכדי שנוכל לשמור עבורך את המוצר החדש בסניף יש לתאם את ההחלפה עם שירות הלקוחות שלנו.
2. באמצעות חברת המשלוחים של שופרא –  ההחלפה הראשונה לכל עסקה היא על חשבוננו. יש לתאם את ההחלפה עם שירות הלקוחות שלנו.

החל מההחלפה השנייה לעסקה, יגבה ממך סכום של 20 ₪ על כל משלוח.

 

יש לך שאלות נוספות? שירות הלקוחות שלנו בטוח יכול לעזור!
אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00, בטלפון 03-5621235. כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.

לתקנון המלא

משלוחים והחזרות באתר שופרא
אפשר להתחיל איתך? העונה החדשה
7% הנחה לחברים ולמצטרפים - התחברו לאתר ולמועדון והמחיר יתעדכן בקופה
העונה החדשה
מתחשק להתחיל איתה
7% הנחה לחברים ולחברות
X
אופס, טעות שלנו
כנראה שהמוצר אזל
בא לך לחפש שוב?
שכחת את הסיסמה?
אל דאגה, זה קורה גם לנו
כשאנחנו רואים כל כך הרבה נעליים
אימייל
גוד ניוז - מגיעה לך הטבת מועדון! רק צריך קודם להתחבר לאתר:
שם פרטי
שם משפחה
אימייל
סיסמה (לפחות 6 תווים)
אימות סיסמה