שופרא  /  משלוחים והחזרות

משלוחים והחזרות

כל הסניפים שלנו פתוחים.

המשלוחים באתר הם בחינם לכל חלקי הארץ!

מעכשיו – החלפת צבע או מידה באתר, באמצעות עמוד "החשבון שלי" באזור האישי.

אופן המשלוח

שליח עד הבית – חינם.

או, איסוף עצמי מהסניפים – התעדכנו ברשימת החנויות הפתוחות (בהתאם להוראות משרד הבריאות).

*המשלוח מתבצע באופן סטרילי, ללא מגע ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

זמני המשלוח

ההזמנות שלנו מגיעות בטווח של עד 7 ימי עסקים, ממועד הרכישה (ימי עסקים לא כוללים את יום ההזמנה, שישי, שבת, ערבי חג וחג).

-בישובים מרוחקים ובישובים מעבר לקו הירוק, זמן האספקה עלול להיות ארוך יותר ובהתאם לתקנון האתר.

-בזמן חגים או מבצעים מיוחדים, זמן האספקה עלול להתארך מעט מעבר לרגיל.

-שינוי בכתובת המשלוח, אם יתאפשר, יגרום לדחייה של עד שני ימי עסקים באספקתו.

-אם בחרת באיסוף עצמי ההזמנה תגיע לסניף תוך 5 ימי עסקים, נשלח לך SMS כשתהיה מוכנה לאיסוף.

הגעת המשלוח

שליח עד הבית

ביום הגעת המשלוח נשלח לך הודעת SMS עם טווח השעות, בהן צפוי השליח להגיע וניתן יהיה ליצור איתו קשר. השליחים עובדים בימים א'-ה', בשעות 8:00-20:00, לכן מומלץ להזמין את המשלוח למקום בו יהיה נוח לך לקבל אותו בשעות אלו.

איסוף עצמי

באיסוף עצמי מסניף יש להמתין להודעת SMS מאיתנו ולא להגיע לסניף מיד.

החלפות והחזרות

תנאים כלליים להחזרה והחלפה של פריטים

החלפות באתר יתאפשרו תוך 60 יום (חודשיים קלנדריים) ממועד קבלת המוצר.

אפשר להחזיר מוצר שרכשת באתר תוך 14 ימים ממועד קבלת המשלוח ולקבל החזר כספי מלא.

אנחנו מאפשרים החזרה או החלפה של מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה. חשוב למסור את הפריטים עטופים בשקית ועליה מדבקת ההחזרה (אין להדביק את המדבקה על הקופסה עצמה). אפשר להשתמש בשקית המשלוח או בכל שקית אחרת.

בכל מקרה, אין לשלוח את החבילה החוזרת באמצעות הדואר.

החלפת פריטים

החלפה עצמאית של צבע/מידה דרך האתר, בחינם – אפשר לבצע החלפה ראשונה של מידה או צבע באמצעות עמוד "ההזמנות שלי" באזור האישי. לאחר קבלת אישור ההחלפה באתר, שליח יביא את הזוג החדש ויאסוף ממך את הזוג הישן, בתוך 7 ימי עסקים.

החלפת דגם או מוצר פגום  –דרך שירות הלקוחות, יש להכין את מספר ההזמנה (או הטלפון) ושם הדגם אותו תרצי\ה לקבל.

החלפת דגם, מידה או צבע באחד מסניפי שופרא, ללא תשלום – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב. יש לתאם את ההחלפה עם שירות הלקוחות, בכדי שנוכל לשמור עבורך את המוצר החדש בסניף.

החזרת פריטים

החזרה באמצעות אחד מסניפי שופרא (ללא תשלום) – לחץ/י כאן לאיתור הסניף הקרוב.

החזרה באמצעות שליח עד הבית, בעלות של 20 ₪ (שלא יוחזרו בכל מקרה) – יש לתאם את ההחזרה מול שירות הלקוחות. ברגע שהפריט יחזור אלינו נתקשר כדי לזכות אותך – זה לוקח כשבועיים (בימים שבשגרה).
אנחנו נותנים החזר כספי מלא באמצעות כרטיס האשראי (למעט כרטיסי דיירקט / Debit). לביצוע ההחזרה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

חשוב לקראת האיסוף  – יש להכניס את הקופסה חזרה לשקית המשלוח או לשקית סגורה אחרת, להדביק את המדבקה המצורפת על השקית (לא על הקופסה עצמה). בכל מקרה אין לשלוח את החבילה בדואר.

** ברכישה בסניפים אנחנו נותנים החזר כספי על פי תקנות הגנת הצרכן – תוך 2 ימי עסקים מיום הקנייה. מעבר לכך, אפשר להחזיר מוצרים עבור זיכוי לחנויות (תוך 14 ימים ממועד הקנייה או 7 ימים בסייל).

יש לך שאלות נוספות? שירות הלקוחות שלנו בטוח יכול לעזור!

אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בוואטסאפ / טלפון  03-5621235 כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@shoofra.co.il.

לתקנון המלא

החורף עדיין פה: עד 40% הנחה בקטגוריית הסייל
עוד 7% לחברים ולחברות - התחברו לאתר ולמועדון
משלוחים והחלפות חינם עד הבית
עד 40% הנחה על דגמי הסייל
עוד 7% לחברים/ות - התחברו לאתר ולמועדון
משלוחים והחלפות חינם עד הבית
X
אופס, טעות שלנו
כנראה שהמוצר אזל
בא לך לחפש שוב?
שכחת את הסיסמה?
אל דאגה, זה קורה גם לנו
כשאנחנו רואים כל כך הרבה נעליים
אימייל
עוד לא נרשמת אלינו? מכאן מתחברים:
שם פרטי
שם משפחה
אימייל
סיסמה (לפחות 6 תווים)
אימות סיסמה