ניתן להודיע לשופרא (חברת קנופי בע"מ) על ביטול עסקה באחת מהדרכים הבאות:
הדרכים לביטול עסקה:
בהודעה יש למסור את הפרטים הבאים:
שם מלא + מספר הזמנה + דוא"ל איתו בוצעה ההזמנה.
כמו כן, ניתן לעיין בהוראות נוספות בקשר עם ביטול העסקה כמפורט בתנאי השימוש באתר.
*בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן") אפשר לבטל עסקה ולהחזיר מוצרים שנקנו באתר או בטלפון – באפשרותך לעשות כן מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם).
ככל שביטול עסקה נעשה על ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרת מונחים אלה בחוק הגנת הצרכן), באפשרותו לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבינו. החברה תהיה רשאית לדרוש מהמשתמש להציג תעודה מתאימה, והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
שופרא תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים, ובלבד שהביטול לא נבע מפגם או קלקול במוצר ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
איזה כיף שהצטרפת אלינו!
בקרוב אצלך - הנחות,
מבצעים וחיבוקים.
רגע, לא נפגשנו כבר?
תעודת הזהות כבר
רשומה אצלנו באתר -
להמשך ההרשמה אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בעמוד צור קשר או בטלפון 03-5621235
אופס המלאי למוצר זה נמוך מהכמות המבוקשת.
כדאי להציץ בסל הקניות שלך, כנראה שהמוצר שכל כך אהבת כבר שם.