ביטול עסקה
ביטול הזמנה בטיפול, לפני שנארזה ועברה לחברת המשלוחים, לא תחויב בגין ההזמנה או בדמי ביטול.
במקרה של ביטול הזמנה לאחר שליחת הפריט (לאחר יציאתה ממחסני החברה) – נגבה 20 ש"ח בגין החזרה עם שליח או שניתן להחזיר בכל אחת מהחנויות שלנו ברחבי הארץ, ללא עלות.
זיכוי כספי יינתן תוך 14 ימים ממועד קבלת הפריט כנדרש על פי החוק.
*בכפוף לתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א–1981 והתקנות מכוחו.
איך אני יודע האם ההזמנה כבר יצאה לחברת המשלוחים?
במידה וקיבלת הודעה שנייה במייל שמעדכנת כי ההזמנה בדרך אליך.
אפשר לבדוק באזור האישי באתר או דרך וואטסאפ שירות הלקוחות את סטטוס ההזמנה.
איך מבטלים הכי מהר?
שלחו לנו הודעה בכתב בוואטסאפ או במייל לשירות הלקוחות – על כל ההזמנה או חלק ממנה. חשוב!, יש לציין שם, טלפון ומספר ההזמנה.
בוואטסאפ: 03-5621235 או במייל: contact@shoofra.co.il